TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 maja 2015 roku zwiększył się o 0,96 pkt. proc. do 12,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak wzrósł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,33 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,98 proc., po wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; w dół o 0,67 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,62 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TVN24 (3,55 proc.; + 0,71 pkt. proc.), Puls 2 (1,39 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,11 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 27.04 - 03.05.2015 r. | 04.05 - 10.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 760 793 | 11,88% | 787 675 | 12,84% |
2 | Polsat | 777 547 | 12,14% | 756 441 | 12,33% |
3 | TVN | 670 870 | 10,48% | 673 423 | 10,98% |
4 | TVP2 | 639 591 | 9,99% | 571 639 | 9,32% |
5 | TVP INFO | 212 151 | 3,31% | 222 056 | 3,62% |
6 | TVN24 | 181 842 | 2,84% | 217 884 | 3,55% |
7 | TVN7 | 223 128 | 3,48% | 203 628 | 3,32% |
8 | TV4 | 202 561 | 3,16% | 186 290 | 3,04% |
9 | TV PULS | 191 148 | 2,99% | 162 751 | 2,65% |
10 | Polsat2 | 89 633 | 1,40% | 89 389 | 1,46% |
11 | Puls 2 | 81 755 | 1,28% | 85 156 | 1,39% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 84 302 | 1,32% | 81 095 | 1,32% |
13 | TVP Seriale | 81 524 | 1,27% | 79 934 | 1,30% |
14 | Polsat News | 65 683 | 1,03% | 68 102 | 1,11% |
15 | TV6 | 72 353 | 1,13% | 67 257 | 1,10% |
16 | TVP Regionalna | 61 370 | 0,96% | 60 831 | 0,99% |
17 | TVP Rozrywka | 81 204 | 1,27% | 58 243 | 0,95% |
18 | Polo TV | 58 458 | 0,91% | 47 375 | 0,77% |
19 | Nickelodeon | 51 137 | 0,80% | 47 084 | 0,77% |
20 | ATM Rozrywka | 46 546 | 0,73% | 45 128 | 0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,41 pkt. proc. do 13,92 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,49 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,15 proc., wyniósł 9,40 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,61 pkt. proc. do 8,15 proc.).
Wszyscy 16-49 | 27.04 - 03.05.2015 r. | 04.05 - 10.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 337 480 | 13,51% | 339 171 | 13,92% |
2 | TVN | 301 111 | 12,05% | 304 432 | 12,49% |
3 | TVP1 | 206 020 | 8,25% | 229 040 | 9,40% |
4 | TVP2 | 218 739 | 8,76% | 198 721 | 8,15% |
5 | TV4 | 87 743 | 3,51% | 86 712 | 3,56% |
6 | TVN7 | 94 459 | 3,78% | 82 944 | 3,40% |
7 | TV PULS | 88 823 | 3,56% | 81 805 | 3,36% |
8 | TVN24 | 57 204 | 2,29% | 74 608 | 3,06% |
9 | TVP INFO | 35 275 | 1,41% | 41 350 | 1,70% |
10 | Puls 2 | 38 123 | 1,53% | 37 421 | 1,54% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 39 045 | 1,56% | 36 513 | 1,50% |
12 | TVP Seriale | 34 261 | 1,37% | 35 407 | 1,45% |
13 | Polsat2 | 33 825 | 1,35% | 34 592 | 1,42% |
14 | Polo TV | 39 822 | 1,59% | 32 531 | 1,33% |
15 | TV6 | 33 925 | 1,36% | 32 156 | 1,32% |
16 | TVP Rozrywka | 26 610 | 1,07% | 22 891 | 0,94% |
17 | Eska TV | 21 554 | 0,86% | 22 359 | 0,92% |
18 | TVN Style | 23 813 | 0,95% | 22 041 | 0,90% |
19 | Polsat News | 19 941 | 0,80% | 20 852 | 0,86% |
20 | ATM Rozrywka | 20 955 | 0,84% | 20 748 | 0,85% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych