SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 maja 2015 roku zwiększył się o 0,96 pkt. proc. do 12,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak wzrósł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,33 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,98 proc., po wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; w dół o 0,67 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,62 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TVN24 (3,55 proc.; + 0,71 pkt. proc.), Puls 2 (1,39 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,11 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

27.04 - 03.05.2015 r.

04.05 - 10.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

760 793

11,88%

787 675

12,84%

2

Polsat

777 547

12,14%

756 441

12,33%

3

TVN

670 870

10,48%

673 423

10,98%

4

TVP2

639 591

9,99%

571 639

9,32%

5

TVP INFO

212 151

3,31%

222 056

3,62%

6

TVN24

181 842

2,84%

217 884

3,55%

7

TVN7

223 128

3,48%

203 628

3,32%

8

TV4

202 561

3,16%

186 290

3,04%

9

TV PULS

191 148

2,99%

162 751

2,65%

10

Polsat2

89 633

1,40%

89 389

1,46%

11

Puls 2

81 755

1,28%

85 156

1,39%

12

TTV - Twoja Telewizja

84 302

1,32%

81 095

1,32%

13

TVP Seriale

81 524

1,27%

79 934

1,30%

14

Polsat News

65 683

1,03%

68 102

1,11%

15

TV6

72 353

1,13%

67 257

1,10%

16

TVP Regionalna

61 370

0,96%

60 831

0,99%

17

TVP Rozrywka

81 204

1,27%

58 243

0,95%

18

Polo TV

58 458

0,91%

47 375

0,77%

19

Nickelodeon

51 137

0,80%

47 084

0,77%

20

ATM Rozrywka

46 546

0,73%

45 128

0,74%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,41 pkt. proc. do 13,92 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,49 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,15 proc., wyniósł 9,40 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,61 pkt. proc. do 8,15 proc.).

Wszyscy 16-49

27.04 - 03.05.2015 r.

04.05 - 10.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

337 480

13,51%

339 171

13,92%

2

TVN

301 111

12,05%

304 432

12,49%

3

TVP1

206 020

8,25%

229 040

9,40%

4

TVP2

218 739

8,76%

198 721

8,15%

5

TV4

87 743

3,51%

86 712

3,56%

6

TVN7

94 459

3,78%

82 944

3,40%

7

TV PULS

88 823

3,56%

81 805

3,36%

8

TVN24

57 204

2,29%

74 608

3,06%

9

TVP INFO

35 275

1,41%

41 350

1,70%

10

Puls 2

38 123

1,53%

37 421

1,54%

11

TTV - Twoja Telewizja

39 045

1,56%

36 513

1,50%

12

TVP Seriale

34 261

1,37%

35 407

1,45%

13

Polsat2

33 825

1,35%

34 592

1,42%

14

Polo TV

39 822

1,59%

32 531

1,33%

15

TV6

33 925

1,36%

32 156

1,32%

16

TVP Rozrywka

26 610

1,07%

22 891

0,94%

17

Eska TV

21 554

0,86%

22 359

0,92%

18

TVN Style

23 813

0,95%

22 041

0,90%

19

Polsat News

19 941

0,80%

20 852

0,86%

20

ATM Rozrywka

20 955

0,84%

20 748

0,85%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVP1 znów przed Polsatem. Udany tydzień stacji newsowych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AtoManek
Avengers i Polsat w TOP 20 dzięki emisji filmu z tradycyjnym polskim lektorem ! Ten sam film z dubbingiem dla dzieci miał niemal zerową oglądalność. Wszak nie od dziś wiadomo, ze oglądanie filmów z dubbiniem, to jak przyznanie się, że jest się idiotą.
odpowiedź
User
AtoManek
Avengers i Polsat w TOP 20 dzięki emisji filmu z tradycyjnym polskim lektorem ! Ten sam film z dubbingiem dla dzieci miał niemal zerową oglądalność. Wszak nie od dziś wiadomo, ze oglądanie filmów z dubbiniem, to jak przyznanie się, że jest się idiotą.
odpowiedź
User
lolik
A kto na to zwraca uwagę? Na pewno nie widzowie Polsatu - oni nie wiedzą co to dubbing/lektor... Ważne, żeby po polsku
odpowiedź