TVP2: “Magia kłamstwa” przegrywa z konkurencją
Serial “Magia kłamstwa”, który nadawany jest w TVP2 w paśmie zajmowanym dotąd przez “Dr House'a”, gromadzi średnio 1,63 mln widzów. To mniej niż w tym czasie ogląda propozycje konkurentów stacji, ale produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r.
Serial nadawany jest w czwartki o 20.40. Po wyemitowaniu czterech odcinków średni udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił 10,30 proc. w grupie 4+ i 11,50 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie stacja notowała słabsze wyniki - miała odpowiednio 7,99 proc. i 9,36 proc. udziału.
W czasie nadawania “Magii kłamstwa” TVP2 zajmuje czwarte miejsce w grupie wszystkich widzów za TVP1 (“Ojciec Mateusz”; 24,94 proc.), TVN (“W11-Wydział Śledczy”; 17,90 proc.) i Polsatem (“CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”, “Hotel 52”; 10,69 proc.). Dwójka czwarta jest też w grupie komercyjnej.
Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, osoby w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
“Magia kłamstwa” to amerykański serial pokazujący życie zawodowe dr Cala Lightmana, eksperta w dziedzinie wykrywania kłamstwa i jego kolegów z "The Lightman Group". Pomagają oni rozszyfrowywać kłamców na zlecenie FBI, policji, kancelarii prawnych czy korporacji.
Oglądalność “Magii kłamstwa” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
16-02-2012 | 1 851 590 | 11,64% | 12,90% |
23-02-2012 | 1 670 898 | 10,23% | 12,27% |
01-03-2012 | 1 514 585 | 9,82% | 11,06% |
08-03-2012 | 1 446 212 | 9,36% | 9,52% |
Średnia | 1 625 312 | 10,30% | 11,50% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3 936 896 | 24,94% | 18,62% |
TVN | 2 808 853 | 17,80% | 15,48% |
Polsat | 1 687 426 | 10,69% | 13,11% |
TVP 2 - Magia... | 1 625 312 | 10,30% | 11,50% |
Profil widowni produkcji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 39,11% | 81 |
Kobiety | 60,89% | 117 | |
Wiek | 4-9 | 1,90% | 32 |
10-15 | 3,63% | 54 | |
16 - 19 | 4,31% | 79 | |
20 - 24 | 2,11% | 27 | |
25 - 29 | 5,28% | 60 | |
30 - 34 | 9,65% | 116 | |
35 - 39 | 7,24% | 98 | |
40 - 44 | 8,91% | 137 | |
45 - 49 | 8,84% | 132 | |
50 - 54 | 13,34% | 167 | |
55 - 59 | 12,23% | 156 | |
60 | 22,56% | 109 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,25% | 105 |
< 50 tys. | 26,59% | 113 | |
50-100 tys. | 7,89% | 95 | |
100-200 tys. | 7,16% | 94 | |
200 - 500 tys. | 9,10% | 95 | |
> 500 tys. | 8,01% | 68 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 43,93% | 109 |
Średnie | 35,41% | 109 | |
Wyższe | 15,13% | 104 | |
Inne | 5,53% | 44 | |
Dochód | <= 1000 | 11,99% | 153 |
1001-1400 | 12,41% | 110 | |
1401-2000 | 23,94% | 106 | |
2001-2750 | 19,95% | 103 | |
2751-3500 | 11,27% | 70 | |
> 3500 | 20,45% | 91 |
Dołącz do dyskusji: TVP2: “Magia kłamstwa” przegrywa z konkurencją