„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium
W październiku 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Glamour”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 225 901 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 3,27 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 13,39 proc. i wyniosła 139 204 egz.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,58 proc. i wyniósł 106 360 egz.
Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 24,08 proc. do 91 200 egz. - pochwalić się mógł „Glamour” (Grupa Burda), który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte.
Z kolei najwięcej - 73,01 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 19 754 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na trzynaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 974 |
228 319 |
225 901 |
301 102 |
236 082 |
233 527 |
Avanti |
254 000 |
139 561 |
139 204 |
241 021 |
161 109 |
160 723 |
Zwierciadło |
155 900 |
106 360 |
106 360 |
161 100 |
116 341 |
116 341 |
Glamour |
130 000 |
92 900 |
91 200 |
150 000 |
73 499 |
73 499 |
Elle |
128 000 |
86 788 |
84 788 |
125 000 |
96 988 |
94 988 |
Joy |
160 000 |
83 963 |
83 814 |
180 000 |
96 669 |
96 669 |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
88 352 |
81 885 |
- |
- |
- |
In Style - Edycja Polska |
129 000 |
80 257 |
80 257 |
135 000 |
103 166 |
103 166 |
Cosmopolitan |
160 000 |
79 843 |
79 843 |
160 000 |
107 113 |
107 113 |
Pani |
139 979 |
76 656 |
76 506 |
149 970 |
94 116 |
93 688 |
Hot Moda |
130 000 |
54 037 |
54 037 |
130 000 |
62 480 |
62 430 |
Harpers Bazaar |
59 700 |
28 423 |
27 523 |
80 000 |
27 799 |
27 799 |
Shape |
38 000 |
19 754 |
19 754 |
90 000 |
73 202 |
73 202 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 74,66 proc.) pochwalić się mógł magazyn „InStyle” (Grupa Burda). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 55 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 974 |
228 319 |
225 901 |
289 938 |
207 064 |
205 710 |
Avanti |
254 000 |
139 561 |
139 204 |
190 000 |
109 761 |
109 395 |
Zwierciadło |
155 900 |
106 360 |
106 360 |
135 000 |
85 704 |
85 704 |
Glamour |
130 000 |
92 900 |
91 200 |
100 000 |
70 562 |
70 562 |
Elle |
128 000 |
86 788 |
84 788 |
100 000 |
64 892 |
62 892 |
Joy |
160 000 |
83 963 |
83 814 |
160 000 |
108 694 |
108 694 |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
88 352 |
81 885 |
130 000 |
83 771 |
77 544 |
In Style - Edycja Polska |
129 000 |
80 257 |
80 257 |
94 950 |
45 983 |
45 951 |
Cosmopolitan |
160 000 |
79 843 |
79 843 |
160 000 |
98 304 |
98 304 |
Pani |
139 979 |
76 656 |
76 506 |
138 709 |
83 901 |
83 751 |
Hot Moda |
130 000 |
54 037 |
54 037 |
130 000 |
71 297 |
71 297 |
Harpers Bazaar |
59 700 |
28 423 |
27 523 |
59 640 |
29 987 |
29 987 |
Shape |
38 000 |
19 754 |
19 754 |
65 000 |
43 900 |
43 900 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych. „Zwierciadło” na podium