1,34 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem
Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,34 mln widzów, o 290 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym.
Polsat dziesiąty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty po godz. 22.00, począwszy od 8 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 22 września br.) wyniosła 1,34 mln widzów, co przełożyło się na 13,82 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,48 mln osób.
Dla porównania, ósma edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed telewizory o 290 tys. widzów więcej, ale jej udział w grupie komercyjnej 16-49 był nieznacznie niższy. Oglądało ją średnio 1,63 mln osób, co przekładało się na 16,16 proc. udziału w grupie 4+, 13,95 w 16-49 i 14,91 w 16-49.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2, emitującej w tym czasie Festiwal Muzyki tanecznej, Koncert PGE Narodowy i film fabularny, co daje jej 12,09 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (pasmo filmowe; 7,49 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 5,28 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-59 TVN minimalnie wygrywa z TVP2.
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,34 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 10”. Polsat liderem
Powinni robić przerwy np co dwie edycje no i Królikowskiego z jury się pozbyć bo jest fatalny w swojej roli.
Program całkiem fajny ale przydała by się przerwa i jakieś odświeżenie formatu