SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodnik o prawie i podatkach od Infor Ekspert

“Informator Prawno–Podatkowy” to nowy tygodnik w ofercie Infor Ekspert, spółki Grupy Infor PL. - To pismo dające czytelnikom kompleksową wiedzę o prawie i podatkach – mówi jego redaktor naczelny Zbigniew Biskupski.

“Informator Prawno–Podatkowy”, który zadebiutował w poniedziałek 20 września, jest pierwszym tygodnikiem o tej tematyce w naszym kraju. Kierowany jest do księgowych, kadrowych, właścicieli firm, menedżerów i urzędników zainteresowanych informacją o wydarzeniach o tematyce prawno-podatkowej. W magazynie znajdują się pogłębione opisy i analizy zmian w prawie wraz z odniesieniem do przepisów źródłowych. Tygodnik ma objętość 32 stron, wydrukowanych w formacie A3. Do każdego numeru dołączony będzie także dodatek narzędziowy, liczący 16 stron w formacie B4 – do pierwszego wydania dołączono suplement poświęcany rozliczaniu kontrowersyjnych wydatków.

Papierowemu pismu towarzyszy serwis internetowy ipp24.pl. Witryna ta poza tekstami z wydania papierowego zawierać ma wiele narzędzi - bazę aktów prawnych i wskaźników, kalkulatory i inne narzędzia elektroniczne, poradniki w formie artykułów i e-booków. Serwis rusza w poniedziałek wraz z drukowanym tytułem, ale będzie stopniowo rozwijany. Docelowy kształt powinien uzyskać pod koniec roku.

Cena “Informatora Prawno-Podatkowego” w kiosku wynosi 5,90 zł. Raz w miesiącu pismo ukazywać się będzie z dodatkową narzędziową płytą CD - cena takiego wydania wyniesie 8,90 zł. Cena prenumeraty redakcyjnej wydania papierowego wynosi 320,37 zł netto, a cena prenumeraty iPP24.pl - 280,98 zł netto zł. Nakład pierwszego numeru to ponad 130 tys. egz. Przedstawiciele wydawcy nie odpowiadają wprost na jaką sprzedaż tygodnika liczą. - Chcemy być liderem sprzedaży kontentu dotyczącego prawa i podatków – mówi wymijająco Aneta Kowalska, dyrektor marketingu i sprzedaży oraz członek zarządu Infor Ekspert.

Wydawca nie zamierza koncentrować się na sprzedaży reklam w piśmie.  – Reklama w “Informatorze Prawno-Podatkowym” będzie wyjątkiem – wyjaśnia Kowalska. Za jedną kolumnę reklamową trzeba będzie zapłacić od 40 do 60 tys. zł i spółka od tej kwoty nie będzie udzielać rabatów. Przychody tytułu w ponad 90 proc. mają zatem pochodzić z opłat od czytelników. Infor Ekspert zakłada, że pod koniec przyszłego roku projekt będzie już rentowny.

Redakcja tworząca tygodnik liczy 15 osób, w piśmie będzie też sporo materiałów pochodzących od autorów zewnętrznych. Kierujący tytułem Zbigniew Biskupski z Inforem związany jest od 15 lat, obecnie jest członkiem zarządu spółki Infor Ekspert. Wcześniej był m.in. pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Dziennika Gazety Prawnej”,  naczelnym "Prawa i Życia" oraz założycielem i naczelnym tygodnika "Twój Biznes”.

“Informator Prawno-Podatkowy” jest promowany w radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Chilli Zet, stacje Agory), w internecie (portalach poruszających tematykę prawno-podatkową,) oraz w prasie specjalistycznej. Przewidziano również działania adresowane bezpośrednio do bazy klientów Inforu. Kreację kampanii i mediaplan przygotował w całości dział marketingu Infor Ekspert.

Infor Ekspert wydaje ponad ponad 20 specjalistycznych wydawnictw papierowo-internetowych. Ma w ofercie także produkty z serii Infor Lex (inforlex.pl), serwisy specjalistyczne oraz oprogramowanie dla księgowych Infor System.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik o prawie i podatkach od Infor Ekspert

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FAKT
Gazeta Prawna bez białych stron w innym pudełku :)
20 12
odpowiedź