SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

W listopadzie 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miałyniższą sprzedaż niż w analogicznym okresie ub. r. Najwięcej zyskałtygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero nadrugim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w listopadzie 2008 r.wyniosła 329 504 egz. i była o 3,5 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Naj", który pod koniec czerwca 2008przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł).Jego sprzedaż w listopadzie ub. r. w porównaniu do listopada 2007r. wzrosła o 83 proc. do 308 615 egz.

Dopiero na pozycji trzeciej znalazł się dotychczasowy lider,tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - spadek sprzedaży o 23 proc.do 275 074 egz.

listopad


2008

2007

ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Chwila dlaCiebie458 031329 504479 915341 746
Naj534 103308 614391 411168 901
Tina469 399275 074519 913358 011
Pani Domu494 338258 581450 000193 906
Przyjaciółka416 710217 469516 725311 261

Porównanie sprzedaży z listopada 2008 r. do sprzedaży zpaździernika 2008 r. pokazuje, że najwięcej straciła"Tina".

2008

listopadpaździernik
ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Chwila dlaCiebie458 031329 504443 601291 294
Naj534 103308 614494 271245 791
Tina469 399275 074526 265355 322
Pani Domu494 338258 581392 440176 313
Przyjaciółka416 710217 469427 563222 766

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl