Tymbark pyta w kampanii "A Ty, co masz pod kapslem?"
W nowej kampanii soków Tymbark marka pokazuje "najlepsze emocje" skryte pod kapslami. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom.
Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia.
Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje digital (w tym social media i współpracę z influencerami) i outdoor.
Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego.
Za koncepcję kreatywną I realizację odpowiada Brainbox, za planowanie I zakup mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbark pyta w kampanii "A Ty, co masz pod kapslem?"