Tyskie Gronie w zmienionym wcieleniu
Na przełomie stycznia i lutego w handlu pojawiły się nowe opakowania marki Tyskie - zmienione i odświeżone zostały etykiety butelek oraz puszki
Obchody 375-lecia warzenia piwa Tyskie dobiegły końca, w związku z czym Kompania Piwowarska postanowiła dokonać zmian w wyglądzie opakowań Tyskiego, tak by jeszcze lepiej odzwierciedlały one pozycję tej marki jako najlepszego polskiego piwa. Wprowadzenie nowych wzorów opakowań marki Tyskie Gronie oznacza powrót do klasycznego jej wyglądu po rocznym okresie obecności na naszym rynku opakowań okolicznościowych. Na etykietach zachowane zostały korona oraz odwołanie do roku 1629 (daty powstania piwa Tyskie) - dwa elementy nierozerwalnie związane z korzeniami i tradycją marki - będące niezbywalną częścią systemu identyfikacji marki. Nowe opakowania z dumą prezentują również zdobyte przez markę medale, będące dowodem niezrównanego smaku Tyskiego i jego międzynarodowego uznania. By lepiej wskazywać znaczenie marki - lidera rynku w Polsce, przy ich projektowaniu uwzględniono nowoczesne trendy w zakresie wzornictwa oraz kolorystyki opakowań. Zredukowano zagęszczenie znajdujących się na etykiecie znaków, w większym stopniu użyto złotego koloru, rezygnując jednocześnie z dotychczas obecnego na opakowaniu żółtego.
- Nowe wzory opakowań podobają się naszym konsumentom i w jasny sposób przekazują im komunikat o tym, że Tyskie to piwo o najwyższej jakości, świetnym smaku i prawdziwie polskim pochodzeniu - jak mówi Blaine Rowlette Wiceprezes ds. Marketingu Kompanii Piwowarskiej.
Badania konsumenckie pokazały również, iż nowe opakowania i wzory graficzne zachowały idealną równowagę pomiędzy uznaniem dla tradycji a potrzebami nowoczesnych Polaków.
Dołącz do dyskusji: Tyskie Gronie w zmienionym wcieleniu