Tyskie z Wisłą Kraków
Marka Tyskie przedłużyła kontrakt sponsorski z drużyną piłkarską Wisła Kraków SSA.
Zarząd Kompanii Piwowarskiej podpisał umowę sponsorską z Zarządem Wisły Kraków SSA. Tym samym marka Tyskie została Sponsorem Strategicznym klubu Wisła Kraków SSA w sezonie 2006/2007. Umowa obowiązująca do końca czerwca 2007 r. przewiduje premie finansowe za dobre wyniki sportowe tj. awans do fazy grupowej Pucharu UEFA, wygrane w Pucharze UEFA, zdobycie Mistrzostwa Polski lub Pucharu Polski.
W zamian za zaangażowanie sponsorskie Tyskie, przede wszystkim uzyskało prawa do wykorzystywania tytułu Sponsora Strategicznego Wisły Kraków, a ponadto prawo do umieszczenia logo marki na strojach zawodników, identyfikacji wizualnej marki na stadionie przy ulicy Reymonta, a także na oficjalnej stronie internetowej klubu. Dodatkowo, marka Tyskie będzie mogła w ramach obowiązującego prawa wykorzystać wizerunek zawodników oraz trenera Wisły do celów reklamowych i promocyjnych.
„Wisła Kraków to profesjonalny klub z długą tradycją, który tak jak Tyskie może poszczycić się zdobyciem wielu trofeów i medali. – mówi Bogusław Biszof, Wiceprezes Marketingu Kompanii Piwowarskiej. – Nasza dotychczasowa współpraca układała się bardzo dobrze, jesteśmy z niej zadowoleni i życzymy Wiśle wielu sukcesów. Tyskie jest lojalnym partnerem i wspiera najlepszych. Poza tym widzimy, że nasze zaangażowanie w sponsoring Wisły Kraków jest doceniane przez kibiców w Małopolsce, jak i przez licznych kibiców w całym kraju.” – dodaje Bogusław Biszof.
Jerzy Jurczyński, Wiceprezes Zarządu Wisły Kraków SSA: „Mamy nadzieję, że kolejny rok naszej współpracy przyniesie dalsze korzyści zarówno dla naszego klubu, jak i dla marki Tyskie.”
Dołącz do dyskusji: Tyskie z Wisłą Kraków