Uber rozpoczął globalny przegląd reklamowy
Firma Uber rozpoczęła przetarg, w którym po raz pierwszy w swojej historii wybierze agencję reklamową, mającą odpowiadać za kreację na poziomie globalnym kampanii reklamowych start-upu. Równolegle prowadzi też rozmowy z domami mediowymi.
Z informacji, do których dotarł Adweek.com, wynika, że Uber szuka jednej agencji reklamowej, która zajmie się jej kampaniami na całym świecie.
Z doniesień serwisu wynika też, że wyniki tego przeglądu nie będą mieć wpływu na współpracę Ubera z agencję Deutsch na rynku amerykańskim. Firmy pracują ze sobą od ub.r.
Ponadto Uber rozesłał zapytania (RFI) do domów mediowych. Nie wiadomo jednak, w jakim celu.
W USA Uber współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi, jednak praktycznie nigdy nie pozwala im ujawniać informacji o tym.
Od sierpnia br. dyrektorem marketingu Ubera w regionie EMEA jest Patrick Stal.
Dołącz do dyskusji: Uber rozpoczął globalny przegląd reklamowy