Udane półrocze dla Demo
Dobry bilans agencji DEMO Effective Launching za pierwsze półrocze 2004 roku
12 zrealizowanych telewizyjnych produkcji reklamowych, 10 nowych klientów, wysokie pozycje obsługiwanych brandów w prestiżowych rankingach najsilniejszych polskich marek oraz ogromny sukces kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę" - to bilans agencji DEMO Effective Launching za pierwsze półrocze 2004 roku.
Liczba zrealizowanych produkcji reklamowych w pierwszym półroczu 2004 roku jest większa niż w całym 2003 roku, kiedy to DEMO przygotowało 9 spotów telewizyjnych. W tym roku agencja stworzyła reklamy telewizyjne dla: napoju energetycznego Tiger Energy Drink, ryżu i kaszy Cenos, serków Bakuś, jogurtów Bakoma Premium Duo, cukierków musujących Zozole, płynu do mycia naczyń Ludwik, cukierków HOPS!, musztard (Sarepska i Francuska) oraz przypraw Kamis.
DEMO było także autorem spotu kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę" oraz jeszcze jednej reklamy, która już wkrótce będzie emitowana w telewizji.
Nowi klienci pozyskani przez DEMO to m.in. firmy: Gellwe (marka Tiger Energy Drink), Cenos (ryż i kasza), Mieszko (marka Zozole), BP (marka BP Gas), Energis (marka Energis 1066), Dax Cosmetics (marka Perfecta) oraz J&S Cup. DEMO zdobyło także budżety reklamowe 3 innych firm. Zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów, DEMO przygotowało ponad 10 kampanii reklamowych, które zostaną przeprowadzone w drugim półroczu 2004 roku.
Działania DEMO przełożyły się również na prestiżowe sukcesy brandów, które są obsługiwane przez agencję. W badaniach Instytutu Pentor, zrealizowanych w kwietniu 2004 roku, w pierwszej dwudziestce najsilniejszych polskich marek znalazły się: Kamis, Bakoma, Ludwik i Hellena. Bakoma została także wybrana najbardziej popularną marką na rynku artykułów spożywczych w badaniach Target Group Badania i Doradztwo. Reklama Bakomy - stworzona przez DEMO - w tych samych badaniach została uznana za drugą pod względem jakości wśród reklam z całego rynku spożywczego.
Ogromnym sukcesem zakończyła się również zorganizowana i zrealizowana przez DEMO kampania społeczna "Kupując polskie produkty dajesz pracę", która została przeprowadzona w marcu i kwietniu br. Za jej sprawą liczba osób, które podczas zakupów biorą pod uwagę miejsce produkcji towaru, wzrosła z 5 proc. do 13,2 proc. (TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). Dzieło tej kampanii ma być kontynuowane przez powstającą Fundację Dajesz Pracę Pl.
Dołącz do dyskusji: Udane półrocze dla Demo