SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udane półrocze dla Demo

Dobry bilans agencji DEMO Effective Launching za pierwsze półrocze 2004 roku

12 zrealizowanych telewizyjnych produkcji reklamowych, 10 nowych klientów, wysokie pozycje obsługiwanych brandów w prestiżowych rankingach najsilniejszych polskich marek oraz ogromny sukces kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę" - to bilans agencji DEMO Effective Launching za pierwsze półrocze 2004 roku.

Liczba zrealizowanych produkcji reklamowych w pierwszym półroczu 2004 roku jest większa niż w całym 2003 roku, kiedy to DEMO przygotowało 9 spotów telewizyjnych. W tym roku agencja stworzyła reklamy telewizyjne dla: napoju energetycznego Tiger Energy Drink, ryżu i kaszy Cenos, serków Bakuś, jogurtów Bakoma Premium Duo, cukierków musujących Zozole, płynu do mycia naczyń Ludwik, cukierków HOPS!, musztard (Sarepska i Francuska) oraz przypraw Kamis.

DEMO było także autorem spotu kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę" oraz jeszcze jednej reklamy, która już wkrótce będzie emitowana w telewizji.

Nowi klienci pozyskani przez DEMO to m.in. firmy: Gellwe (marka Tiger Energy Drink), Cenos (ryż i kasza), Mieszko (marka Zozole), BP (marka BP Gas), Energis (marka Energis 1066), Dax Cosmetics (marka Perfecta) oraz J&S Cup. DEMO zdobyło także budżety reklamowe 3 innych firm. Zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów, DEMO przygotowało ponad 10 kampanii reklamowych, które zostaną przeprowadzone w drugim półroczu 2004 roku.

Działania DEMO przełożyły się również na prestiżowe sukcesy brandów, które są obsługiwane przez agencję. W badaniach Instytutu Pentor, zrealizowanych w kwietniu 2004 roku, w pierwszej dwudziestce najsilniejszych polskich marek znalazły się: Kamis, Bakoma, Ludwik i Hellena. Bakoma została także wybrana najbardziej popularną marką na rynku artykułów spożywczych w badaniach Target Group Badania i Doradztwo. Reklama Bakomy - stworzona przez DEMO - w tych samych badaniach została uznana za drugą pod względem jakości wśród reklam z całego rynku spożywczego.

Ogromnym sukcesem zakończyła się również zorganizowana i zrealizowana przez DEMO kampania społeczna "Kupując polskie produkty dajesz pracę", która została przeprowadzona w marcu i kwietniu br. Za jej sprawą liczba osób, które podczas zakupów biorą pod uwagę miejsce produkcji towaru, wzrosła z 5 proc. do 13,2 proc. (TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). Dzieło tej kampanii ma być kontynuowane przez powstającą Fundację Dajesz Pracę Pl.

Dołącz do dyskusji: Udane półrocze dla Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl