Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,13 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,96 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,43 proc.; do góry o 0,12 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 43,27 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,67 pkt. proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,10 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,84 proc.; bez zmian).
Wszyscy 4+ | 09.02 - 15.02.2015 r. | 16.02 - 22.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 856 071 | 11,98% | 889 027 | 12,42% |
2 | Polsat | 789 812 | 11,05% | 796 814 | 11,13% |
3 | TVN | 781 110 | 10,93% | 784 697 | 10,96% |
4 | TVP2 | 665 220 | 9,31% | 674 940 | 9,43% |
5 | TV PULS | 235 958 | 3,30% | 233 666 | 3,26% |
6 | TVN7 | 250 691 | 3,51% | 233 116 | 3,26% |
7 | TVP INFO | 250 509 | 3,51% | 225 481 | 3,15% |
8 | TV4 | 212 824 | 2,98% | 222 245 | 3,10% |
9 | TVN24 | 214 184 | 3,00% | 192 051 | 2,68% |
10 | Puls 2 | 128 566 | 1,80% | 125 193 | 1,75% |
11 | Polsat2 | 110 064 | 1,54% | 107 575 | 1,50% |
12 | TVP Seriale | 96 127 | 1,35% | 104 747 | 1,46% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 92 717 | 1,30% | 97 568 | 1,36% |
14 | TV6 | 93 925 | 1,31% | 86 682 | 1,21% |
15 | TVP Rozrywka | 74 008 | 1,04% | 81 838 | 1,14% |
16 | TVP Regionalna | 71 331 | 1,00% | 69 009 | 0,96% |
17 | Polsat News | 82 042 | 1,15% | 66 335 | 0,93% |
18 | Nickelodeon | 59 926 | 0,84% | 60 202 | 0,84% |
19 | Stopklatka | 70 256 | 0,98% | 59 314 | 0,83% |
20 | Polo TV | 59 380 | 0,83% | 56 126 | 0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,19 pkt. proc. do 13,41 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 12,35 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - do góry o 0,32 pkt. proc. do 8,20 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak wzrost udziału o 0,08 pkt. proc. do 8,09 proc.).
Wszyscy 16-49 | 09.02 - 15.02.2015 r. | 16.02 - 22.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 369 310 | 13,22% | 376 185 | 13,41% |
2 | TVN | 342 285 | 12,25% | 346 430 | 12,35% |
3 | TVP1 | 220 103 | 7,88% | 230 010 | 8,20% |
4 | TVP2 | 223 770 | 8,01% | 226 957 | 8,09% |
5 | TV PULS | 111 379 | 3,99% | 112 829 | 4,02% |
6 | TV4 | 93 402 | 3,34% | 96 087 | 3,42% |
7 | TVN7 | 93 718 | 3,35% | 89 304 | 3,18% |
8 | TVN24 | 66 950 | 2,40% | 59 850 | 2,13% |
9 | Puls 2 | 61 219 | 2,19% | 54 742 | 1,95% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 45 323 | 1,62% | 45 762 | 1,63% |
11 | TV6 | 48 396 | 1,73% | 44 715 | 1,59% |
12 | TVP Seriale | 40 076 | 1,43% | 44 053 | 1,57% |
13 | Polsat2 | 44 269 | 1,58% | 41 380 | 1,47% |
14 | TVP INFO | 40 232 | 1,44% | 37 216 | 1,33% |
15 | Polo TV | 34 594 | 1,24% | 33 875 | 1,21% |
16 | TVP Rozrywka | 26 661 | 0,95% | 29 144 | 1,04% |
17 | Eska TV | 29 119 | 1,04% | 29 055 | 1,04% |
18 | Stopklatka | 28 312 | 1,01% | 25 842 | 0,92% |
19 | TVN Turbo | 20 077 | 0,72% | 25 237 | 0,90% |
20 | TVN Style | 21 656 | 0,78% | 25 195 | 0,90% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień dla Jedynki. Hitami seriale TVP