SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unique One po wygranym przetargu przygotuje kampanię Lion

Nestlé Polska rozstrzygnęło przetarg na przygotowanie akcji promocyjnej dla marki Lion. Zlecenie zdobyła agencja Unique One.

Promocja „Wejdź dogry.pl” rusza 13 sierpnia i potrwa do końca tego roku. Aby wziąć w niej udział, należy kupić baton Lion (do wyboru: Standard, White, 2 pack, Standard XL, White XL, Black&White, Latte) w opakowaniu promocyjnym, znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt. do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można wymieniać m.in. na pełne wersje gier, skiny, czy waluty premium. Pula nagród jest ograniczona i wynosi 95 238 nagród po 100 pkt. Promocja skierowana jest do osób, które ukończyły 13 lat.

Loterię wspiera kampania promocyjna, która potrwa do 28 października. Obejmuje telewizję (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne), działania w internecie (video, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Unique One jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie landing page’a akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS. Dodatkowo we współpracy z partnerem promocji, firmą Gamekit (dogry.pl), agencja przygotowała platformy do wymiany kodów z opakowań (landing page, bot na Messengerze partnera dogry.pl).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Unique One po wygranym przetargu przygotuje kampanię Lion

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl