SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Proposition - nowa oferta i cennik sieci Goldbach Audience

Internetowa sieć reklamowa Goldbach Audience wprowadziła nową ofertę - Value Proposition. Jednocześnie zunifikowany został cennik sieci.

Value Proposition składa się z trzech głównych obszarów. Reach & Context zawiera serwisy o szerokim zasięgu, Dedicated & Tailor Made obejmuje niestandardowe projekty na stronach o najwyższych parametrach mediowych, a Audience & Conversion, oferuje różne narzędzia targetowania.

Przy okazji wprowadzono zmieniony cennik Goldbach Audience (jest dostępny w serwisie sieci - link). - Zdecydowaliśmy o zunifikowaniu progów cenowych oraz umieszczeniu  pakietów i profili w jednym arkuszu, dzięki czemu maksymalnie uprościliśmy cennik - opisuje Dorota Bigo, product development specialist w Goldbach Audience.

Zmianom towarzyszy kampania promująca nową ofertę sieci. Działania są prowadzone na należących do niej stronach oraz serwisach poświęconych mediom, marketingowi i komunikacji. Akcję przygotował i realizuje dział PR i marketingu Goldbach Poland.

Goldbach Audience działa na polskim rynku od początku br., kiedy zastąpiła ARBOinteractive (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Value Proposition - nowa oferta i cennik sieci Goldbach Audience

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl