Magdalena Różczka i jej awatarka w kampanii VeloBanku
W najnowszej kampanii VeloBanku, promującej kredyt gotówkowy VeloFotka główne role zagrały: aktorka Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Znana z takich filmów, jak „Lejdis”, „Listy do M.”, czy serial „Rojst”, aktorka Magdalena Różczka, obecna była w reklamach VeloBanku do tej pory jako lektorka.
Od teraz, w podwójnej odsłonie, staje się główną bohaterką kampanii VeloFotki. Jej głównym filarem jest spot, w którym wzięła udział aktorka oraz jej cyfrowy odpowiednik. Awatarka wygenerowana przez sztuczną inteligencję towarzyszy Magdzie, która robi zakupy i finansuje je dzięki nowatorskiemu kredytowi gotówkowemu przyznawanemu m.in. w oparciu o zdjęcia etykiet cenowych produktów oraz zrzut ekranu ze sklepu internetowego.
Znana aktorka występuje w nowej reklamie na tle planu zdjęciowego wygenerowanego w dużej mierze wirtualnie, m.in. narzędziami znanymi producentom gier, oczywiście przy udziale sztucznej inteligencji.
- W naszej komunikacji stawiamy na innowacyjność i spójność. Dlatego prezentując tak nowatorski produkt jak kredyt na zdjęcie VeloFotka wykorzystujemy technologię również w warstwie kreatywnej. Cieszymy się, że Magdalena Różczka nam zaufała i zdecydowała się jako pierwsza aktorka w Polsce na wystąpienie razem ze swoją cyfrową alter ego – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Kampania promująca VeloFotkę obejmuje telewizję, kanały wideo oraz szeroki pakiet digitalowy, w tym działania zasięgowe realizowane na portalach horyzontalnych oraz kampanie GooglaAds i MetaAds. Za jej kreację odpowiada agencja Dentsu, spot wyprodukował Humanverse, a reżyserem był Marek Cichy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Poland, natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Różczka i jej awatarka w kampanii VeloBanku
W imię innowacyjności, postępu i korporacyjnych oszczędności rzecz jasna.