Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify
Vincent TV, holendersko-belgijski producent programów telewizyjnych, uruchomił swój oddział w Wielkiej Brytanii. Firma nawiązała współpracę z Sony Pictures Television i Stellify Media przy pilotażowym programie telewizyjnym dla dużego nadawcy.
Vincent TV to holendersko-belgijska firma zajmująca się produkcją programów telewizyjnych. W 2014 r. założyli ją Vincent ter Voert, Vera Driessen i Ruud van Breugel. Od tego czasu firma stara się adaptować na lokalnych rynkach (m.in. w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych) swoje najpopularniejsze formaty rozrywkowe. W tym gronie jest m.in. teleturniej "Who Wants To Be a Millionaire?" (w polskiej wersji pod nazwą "Milionerzy") czy reality show "RuPaul’s Drag Race" (program, który ma wyłonić spośród uczestników najciekawszą i najbardziej utalentowaną drag queen).
Teraz Simon Shalgosky, były szef globalnego rozwoju Seven Studios, oraz Daniel Brookes, były producent rozwoju ITV Studios, będą pełnić funkcję dyrektora kreatywnego i dyrektora ds. rozwoju w brytyjskim oddziale Vincent TV w Brighton. Ich zadaniem będzie stworzenie listy oryginalnych programów, które zostaną udostępnione nadawcom i serwisom streamingowym w Wielkiej Brytanii, a także na arenie międzynarodowej.
"Jeden z najbardziej innowacyjnych rynków na świecie"
Vincent TV UK zapowiada w ramach pilotażu swój debiutancki program. Ma to być teleturniej nadawany w soboty dla dużego brytyjskiego nadawcy, który będzie koprodukowany z Sony Pictures Television (SPT) i wspieranym przez SPT niezależnym Stellify Media Snoop Dogs.
Założyciel Vincent ter Voert określił otwarcie brytyjskiego oddziału jako "strategiczną część międzynarodowego rozwoju Vincent TV i szansę na tworzenie programów dla jednego z najbardziej innowacyjnych rynków na świecie".
"Naszym celem jest tworzenie formatów, które są natychmiast rozpoznawalne, od momentu, gdy widzowie zobaczą je po raz pierwszy" - dodał Vincent ter Voert.
Dołącz do dyskusji: Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify