Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD
Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.
Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.
Jak wynika z danych firmy badawczej iSuppli, w drugim kwartalebieżącego roku Vizio sprzedało w Ameryce Północnej 606.402telewizory LCD. Dzięki temu firma uzyskała 14,5 procenta udziałów wrynku.
W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, Viziozanotowało wzrost w tym zakresie o 76 procent.
Za Vizio znalazły się kolejno: Samsung (476.210 sprzedanychtelewizorów LCD, 11,4 procenta udziałów w rynku), Sharp (431.171,10,3 procenta) i Philips (346.108, 8,3 procenta). Pierwszą piątkęzamyka firma LG, za którą uplasowały się Sony, Syntax-Brillian,Westinghouse oraz Panasonic.
Cały rynek telewizorów LCD w Ameryce Północnej zanotował w IIkwartale wzrost o 14,9 procenta. Klienci kupili 4,2 milionyodbiorników, w porównaniu do 3,7 miliona w pierwszych trzechmiesiącach bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD