Wakacyjna kampanią Kubusia
1 sierpnia ruszyła ('Gra') telewizyjna kampania reklamowa soków 'Kubuś' - przygotowana przez Euro RSCG Warsaw zaplanowana w telewizji TVP, Polsat, Jetix, Zig Zap, Cartoon Network.
Zadaniem agencji było przygotowanie przekazu reklamowego utrwalającego wizerunek marki dynamicznej, nowoczesnej i bliskiej dzieciom. Natomiast celem kampanii jest budowanie silnego zaangażowania i więzi emocjonalnej między marką a konsumentem.
Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu krótkiej historyjki przygodowej. Kubuś wraz z dziećmi, wybiera się na poszukiwanie owoców do krainy gejzerów. Aby odnaleźć owoce, drużyna musi pokonać wiele przeszkód. Na szczęście, Kubuś ma ze sobą niesamowite gadżety. Czy ich poszukiwania okażą się „owocne”? Odpowiedź na to pytanie dzieci znajdą w najnowszej reklamie Kubusia.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative Media.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjna kampanią Kubusia