Walka PR-owców z katastrofami
Działania Pr-owców miały znaczący wpływ na wielkość pomocy udzielanej przez świat krajom, dotkniętym ostatnią klęską spowodowaną tsunami.
Wynika z raportu Globall Alliance of Public Relations and Communications Management. Według raportu działania z zakresu public relations zachęciły zarówno firmy jak i zwykłych ludzi do pomocy ofiarom klęski.
Sprawa pomocy świata Public Relations przy katastrofach została poruszona także podczas drugiej edycji Światowego Festiwalu PR w Trieście. Michael Morley z agencji Edelman uznał tam pogłębienie współpracy między organizacjami Public Relations a Amerykańskim Czerwonym Krzyżem za jedno z dziesięciu najważniejszych zadań stojących przed PR-owcami. Postulował on także takie szkolenia dla menadżerów światowych korporacji z zakresu PR, tak aby podczas katastrof mogli oni współpracować z organizacjami niosącymi pomoc. Tak wyszkoleni menadżerowie mogliby także pomagać przy opracowywaniu koncepcji odnowy turystyki w rejonach objętych katastrofami.
Dołącz do dyskusji: Walka PR-owców z katastrofami