Marcin Prokop myje okna w reklamie ubezpieczenia na życie od Warty (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Warty pod hasłem „Dobre zakończenia” z udziałem dziennikarza Marcina Prokopa. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi MullenLowe Warsaw, Film Reaktor, K2 i Starcom.
W nowym spocie z kampanii Marcin Prokop opisuje, co można zrobić, jeśli złamie się nogę podczas mycia okien. Monika, która ma wykupioną w Warcie polisę na życie, opowiada o pomocy, jaką otrzymała w takiej sytuacji od ubezpieczyciela.
To kolejna odsłona akcji pod hasłem „Dobre zakończenia” prowadzonej od listopada ub.r. W kampanii Marcin Prokop przedstawia perypetie życiowe klientów Warty, po to żeby promować różne polisy oferowane przez firmę: mieszkaniowe, komunikacyjne, turystyczne oraz na życie i zdrowie.
Oprócz reklam z udziałem Marcina Prokopa w ramach akcji są emitowane krótsze spoty tylko z klientami Warty. W pokazywanym obecnie promowane jest ubezpieczenie szyb w samochodzie.
Działania reklamowe obejmują głównie internet: spoty (na YouTubie i serwisach VoD Polsatu, TVP i Grupy TVN), bannery w różnych serwisach oraz reklamy i aktywności w mediach społecznościowych (m.in. współpraca z blogerami i influencerami). Potrwają do końca br.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu Warty wspólnie z agencją MullenLowe Warsaw.
Produkcją spotów, wyreżyserowanych przez Martynę Iwańską, zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, za działania w social media odpowiadają Warta i agencja K2, a za planowanie mediów - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop myje okna w reklamie ubezpieczenia na życie od Warty (wideo)