SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ważka, osa i mucha w kampanii Huawei P10 (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa smartfona Huawei P10, promująca funkcjonalność Hybryd Zoom. Akcję przygotowały firmy DDB&tribal i Papaya.

Pomysł kreatywny nowej kampanii smartfona Huawei P10 opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Ten zanim naciśnie migawkę aparatu w telefonie próbuje z odwiedzającymi go klientami - ważką, osą i muchą - porozmawiać, czegoś się o nich dowiedzieć.

Spoty podkreślają, że insektom, pomimo że nie mają więcej niż kilka centymetrów długości, dzięki funkcjonalności Hybryd Zoom w telefonie P10 także można zrobić portrety.

Kampania jest prowadzona w regionie CEE & Nordic. Przygotowała ją agencja DDB&tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.

Dołącz do dyskusji: Ważka, osa i mucha w kampanii Huawei P10 (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oglądam reklamy
świetne huawei. świetne ddb. świetne papaya.
odpowiedź
User
Fuj
Oyay...e jakie to słabe... Serio?
Chyba kupili koncept tylko dlatego, że Chińczycy kochają wcinać owady i inne plugastwa...
Brzydkie, głupie, płytkie i dosłowne.
odpowiedź
User
Re: F(ch)uj
cokolwiek...
w którym miejscu to jest "dosłowne"? podaj jedną ramkę. licząc nawet od końca...
odpowiedź