Ważka, osa i mucha w kampanii Huawei P10 (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa smartfona Huawei P10, promująca funkcjonalność Hybryd Zoom. Akcję przygotowały firmy DDB&tribal i Papaya.
Pomysł kreatywny nowej kampanii smartfona Huawei P10 opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Ten zanim naciśnie migawkę aparatu w telefonie próbuje z odwiedzającymi go klientami - ważką, osą i muchą - porozmawiać, czegoś się o nich dowiedzieć.
Spoty podkreślają, że insektom, pomimo że nie mają więcej niż kilka centymetrów długości, dzięki funkcjonalności Hybryd Zoom w telefonie P10 także można zrobić portrety.
Kampania jest prowadzona w regionie CEE & Nordic. Przygotowała ją agencja DDB&tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.
Dołącz do dyskusji: Ważka, osa i mucha w kampanii Huawei P10 (wideo)
Chyba kupili koncept tylko dlatego, że Chińczycy kochają wcinać owady i inne plugastwa...
Brzydkie, głupie, płytkie i dosłowne.
w którym miejscu to jest "dosłowne"? podaj jedną ramkę. licząc nawet od końca...