Weber Shandwick agencją sieciową roku
Weber Shandwick ukoronował 2006 rok zdobyciem nagrody dla Najlepszej agencji sieciowej roku w regionie Azja - Pacyfik.
Wyróżnienia zostały przyznane w Hong Kongu.
„To wspaniałe osiągnięcie dowodzi, jaką siłą dysponujemy w tym najbardziej dynamicznie rozwijającym się regionie na świecie” – powiedział Harris Diamond, Chief Executive Officer Weber Shandwick.
W uzasadnieniu jurorzy powiedzieli: „Weber Shandwick pokonał mocną konkurencję i zdobył nagrodę dla najlepszej agencji sieciowej w regionie dzięki świetnym wynikom osiąganym w bardzo różnorodnych sektorach klientów. Na polu nowego biznesu był to dla agencji rok przełomowy, głównie za sprawą zdolności do zarządzania projektami w wielu biurach. Ostatnie 12 miesięcy udowodniło, że świetnie radzą sobie nie tylko pojedyncze przedstawicielstwa Weber Shandwick; agencja potwierdziła też swoje spójne podejście do obecności w regionie”.
Pozostałe wyróżnienia dla Weber Shandwick (poza „Najlepszą agencją sieciową”):
Nagrody główne:
Kampania roku: ”Belly is beautifull” dla President Pharmaceutical Corporation (Tajwan);
Komunikacja wewnętrzna: “A Giant Step Forward, Starting from the Core” dla General Motors China (Chiny, Szanghaj);
Badania: ”The Rise of Patent Power In Asia” – inicjatywa Weber Shandwick Hong Kong.
Certyfikaty doskonałości:
Zarządzanie kryzysowe: “Empowering Taiwan Youth with Financial Know-How” dla MasterCard (Tajwan);
Komunikacja korporacyjna: “Mission Possible – The Launch of Sea Jelly Spectacular” (Hong Kong).
Wyróżnienia:
“It Takes 2 to Tango” dla Scheringa (Australia);
“The Launch of CancerLink Central” dla Hong Kong Cancer Fund (Hong Kong).
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick agencją sieciową roku