SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gatta nowym klientem WebTalk

Agencja digitalowa WebTalk nawiązała współpracę z producentem wyrobów pończoszniczych Gatta. Podpisana umowa obejmuje obsługę marki w social mediach.

Do zadań WebTalk należy wdrażanie opracowanej strategii komunikacji marki Gatta na Facebooku i Instagramie oraz koordynację współpracy z influencerami. Na potrzeby komunikacji zespół przygotowuje także autorskie zdjęcia, kampanie w social mediach oraz performance marketingowe.

Z ramienia agencji za obsługę marki Gatta odpowiadają Anna Luberska, social media manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, social media specialist.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Dołącz do dyskusji: Gatta nowym klientem WebTalk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl