Wedel rusza z sezonem lodowym w reklamach „Lody inaczej to OH!"
W nowej kampanii lodów OH! marka E.Wedel inauguruje sezon lodowy i zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
W nowej kampanii lodów OH! Wedel zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH! widzimy, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca.
Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Wedel rusza z sezonem lodowym w reklamach „Lody inaczej to OH!"