„Well” od lutego 2018 roku jako miesięcznik. „Wpisuje się w strategię rozwoju segmentu pism luksusowych”
Magazyn „Well” (Wydawnictwo Bauer) od lutego przyszłego roku będzie ukazywał się jako miesięcznik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy numer magazynu, jeszcze bez określonego cyklu wydawniczego, ukazał się w lipcu br. Pismo jest przygotowywane przez zespół „Twojego Stylu”, redaktorem prowadzącym pozostaje Magdalena Jaros-Szmidt. Redaktor kreatywną została Dorota Wellman, dziennikarka związana m. in. z TVN i pisująca felietony do „Wysokich Obcasów”.
Portal Wirtualnemedia.pl tuż po wejściu pisma na rynek zapytał specjalistów, czy ma szansę się na nim utrzymać. Ci prognozowali, że owszem, a pomocne będzie wsparcie redakcyjne „Twojego Stylu”, który cieszy się renomą i niepodważalną pozycją na rynku. Nazwisko Doroty Wellman - zdaniem naszych rozmówców – także stwarzało szanse na przyciągnięcie czytelników i reklamodawców.
Okazuje się, że mieli rację: Bauer zadecydował o przekształceniu pisma w miesięcznik i wydawanie go regularnie od lutego 2018 roku. Ani skład redakcyjny, ani żadne bliższe szczegóły nie są jeszcze znane. Wiadomo jednak, że wydawnictwo przenosi ciężar z zamykanego z końcem br. magazynu „Grazia” na „Well”, który zamierza intensywnie rozwijać.
Pierwszy numer w nowym cyklu ukaże się 6 lutego 2018 roku.
„Well” to magazyn life stylowy, zawierający informacje i porady dotyczące stylu życia, mody, urody, zdrowia, kulinariów, psychologii i kultury. Redakcja mocno stawiana na treści, pozbawione plotek o celebrytach, niesprawdzonych informacji z show biznesu czy horoskopu. Skierowane jest do dojrzałych, wykształconych kobiet, mieszkających w dużych miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej. Ma zapewnić im inspiracje do lepszego życia. Zdaniem Moniki Krokiewicz, członka zarządu i wydawcy segmentu magazynów luksusowych Wydawnictwa Bauer, magazyn „Well” wpisuje się w strategię rozwoju tego segmentu. - Mając w portfolio tak silne, rdzennie polskie marki, jak „Twój Styl” i „Pani”, chcemy rozwijać się w tym właśnie kierunku - mówiła Krokiewicz.
Dołącz do dyskusji: „Well” od lutego 2018 roku jako miesięcznik. „Wpisuje się w strategię rozwoju segmentu pism luksusowych”