'Weź darmową próbkę' w kampanii Lukas Banku
Rozpoczęła się kampania reklamowa kont osobistych w Lukas Banku. Akcja pod hasłem "Weź darmową próbkę" obejmuje radio, prasę, internet i placówki banku.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kont osobistych w Lukas Banku jest utrzymana w konwencji materiałów promujących kosmetyki. W spocie radiowym naukowiec z Instytutu Jak Płacić Mniej informuje, że w społeczeństwie coraz częściej występuje alergia na banki, a layout graficzny opiera się na haśle "Weź darmową próbkę" podkreślającym promocję, w ramach której przy założeniu e-Konta Pro w tym banku jest się zwolnionym przez 6 miesięcy z opłat za jego prowadzenie. Kampania jest skierowana do osób w wieku 24-65 lat mieszkających w średnich i dużych miastach.
Akcja od 14 września jest prowadzona w radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka, RMF Classic, TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, ESKA, ESKA rock, VOX, Antyradio, Planeta, Plus), prasie (Gazeta Wyborcza, Newsweek, Polityka, Forum), internecie (m.in. portale Onet, Nasza-Klasa, o2, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Bankier, Money, Parkiet, Przekrój, Wirtualna Polska, plejada.pl, open.fm) oraz placówkach Lukas Banku (witryny, plakaty, hangery, ekrany bankomatów). Kreację kampanii - zaplanowanej do 14 października - przygotowały agencje TBWA i Point of View (internet), a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Initiative Media i PanMedia Western (internet).
Dołącz do dyskusji: 'Weź darmową próbkę' w kampanii Lukas Banku