Więcej Cisco w TP
Telekomunikacja Polska i Cisco Systems podpisały umowę ramową określającą zasady współpracy w zakresie wsparcia Cisco Systems dla Telekomunikacji Polskiej oraz jej klientów
Dzięki podpisaniu umowy Telekomunikacja Polska uzyskała dostęp do wsparcia technicznego Cisco Systems zarówno dla własnych rozwiązań sieciowych, jak i dla rozwiązań swoich klientów korporacyjnych.
Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską umożliwia wykorzystanie takich usług, jak: bezpośrednie wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania Cisco Systems, dostarczenie sprzętu zamiennego w przypadku awarii oraz zapewnienie możliwości dostępu do Centrum Wsparcia Technicznego Cisco.
Współpraca Telekomunikacji Polskiej i Cisco Systems ma już ugruntowaną historię. W październiku 2003 firmy podpisały list intencyjny dotyczący strategicznej współpracy przy definiowaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych usług opartych na urządzeniach transmisji danych dla odbiorców korporacyjnych oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Realizując jego zapisy Telekomunikacja Polska wdrożyła m.in. usługi zarządzanego CPE (CPE – Customer Premises Equipment - urządzenia obsługujące bezpośredni dostęp do Internetu lub sieci WAN). W czerwcu 2004 Telekomunikacja Polska uzyskała certyfikat Cisco Systems Premier Partner.
Dołącz do dyskusji: Więcej Cisco w TP