Więcej za reklamę w TVP
Średnio 10 proc. więcej od nowego roku za reklamę w Telewizji Polskiej.
Stawki w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na styczeń i luty 2007 roku są średnio o ok. 10 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.
Dla przykładu w Jedynce za 30-sekundową reklamę po „Wiadomościach” trzeba będzie zapłacić 48 tys. zł (cena netto), natomiast w Dwójce po „Na dobre i na złe” 36 tys. zł. Najdroższy spot po „M jak miłość” – prawie 65 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP przewiduje w przyszłym roku niestandardowe formy reklamy, a przede wszystkim oferuje nowy produkt - przygotowany we własnym zakresie System Omega.
„Warto zauważyć wprowadzenie Systemu Omega - innowacyjnego narzędzia wspierającego procesy analiz i planowania kampanii telewizyjnych, uwzględniającego wpływ czynników o charakterze jakościowym na efektywność kampanii reklamowych w telewizji” – mówi nam Kazimierz Piekarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu w BRTVP.
„W zakresie produktowym wprowadzamy tzw. reklamę wariantową polegającą na emisji różnych wersji reklamy w zależności od wcześniej zdefiniowanych kryteriów przez klienta, np. po wygranym meczu piłkarskim nadawana jest radosna reklama z gratulacjami, a po przegranym, podziękowania podtrzymujące piłkarzy i widzów na duchu” - dodaje Piekarz.
Na szerszą skalę wprowadzona zostaje również możliwość reklamowania się w kanałach tematycznych oraz nowatorskie formy reklamowe w interaktywnych kanałach przekazu, tj. telewizja interaktywna i kanały mobilne.
Dołącz do dyskusji: Więcej za reklamę w TVP