Wielka kampania reklamowa sieci sklepów Komfort
Budżet kampanii reklamowej sieci sklepów Komfort wynosi 1,7 mln złotych
Agencja reklamowa Just przygotowała nową kampanię reklamową dla sieci sklepów Komfort, specjalizujących się w sprzedaży szerokiego asortymentu materiałów wykończeniowych do podłóg m.in. wykładzin, paneli, dywanów oraz płytek. W styczniu 2005 r. agencja Just wygrała przetarg, w którym brały udział agencje: Art FM, Ampersand, DCS oraz w ostatnim czasie obsługująca Komfort - VA Strategic Communications.
Kampania "Spadają ceny na podłogi" dotyczy specjalnej promocji na wybrane artykuły, które w marcu będzie można kupić nawet do 30% taniej. Ma ona za zadanie nie tylko podnieść poziom sprzedaży, ale także wzmocnić wizerunek Komfortu jako specjalisty i lidera branży pokryć podłogowych. Zabawny, 15-sekundowy spot pt.
"Uszczypnąć?" emitowany będzie w telewizji (TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat oraz TV4). Wsparciem dla telewizji będzie ogólnopolska kampania outdoorowa oraz emisje w prasie ("Tele Tydzień", "Tele Magazyn", "Dom & Wnętrze", "Angora", "Tele Program", "Fakt TV"). W salonach sprzedaży dodatkowo pojawią się specjalne materiały POS oraz jingle zachęcające do sprawdzenia oferty promocyjnej. Przygotowano również gazetki reklamowe z ofertą promocyjną, które są dostępne w sklepach, a w największych miastach także kolportowane do domów klientów.
Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Media Concept oraz Starcom.
Budżet kampanii wynosi 1,7 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Wielka kampania reklamowa sieci sklepów Komfort