SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso

„Made with Care” ("Tworzona z troską") to hasło kampanii producenta kawy Nespresso. Ambasadorem projektu w Polsce jest szef kuchni Wojciech Modest Amaro, współpracujący od wielu lat z Nespresso Professional.

Komunikacja "Made with Care" (Tworzona z troską), której światowym ambasadorem jest George Clooney, zakłada że pozyskiwanie wysokiej jakości kawy może być zarówno sztuką, jak i katalizatorem pozytywnych zmian.

W ramach programu Nespresso AAA Sustainable Quality najbardziej jakościowe ziarna kawy są pozyskiwane przy jednoczesnej poprawie warunków życia farmerów i ich rodzin, ochronie środowiska oraz zaangażowanie w przywracanie zagrożonych gatunków kawowców.

Polski ambasadorem "Made with Care"  jest Wojciech Modest Amaro, szef kuchni, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, od 2013 roku współpracujący z Nespresso.

– W życiu zawodowym troska to przede wszystkim dbałość o jakość. Wiem, skąd pochodzą produkty, z których przygotowuję dania, jak były uprawiane i przez kogo. I taki sam łańcuch wartości jest ważny dla Nespresso przy tworzeniu kawy, którą ja z przyjemnością serwuję moim gościom – mówi Wojciech Modest Amaro.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dla kolegi pytam
Ten Modest Amaro jest strasznie podobny do Wojtka Basiury. Może to jakaś rodzina?
odpowiedź
User
Klient
Trochę słabo. Kupiłem bon podarunkowy na Momenty. Nie do zrealizowania, gdyż zamknął Pan Amaro restaurację. Od roku brak odpowiedzi na emaile. Byłoby miło, gdyby tak ważna osoba zwróciła wpłaconą kwotę. Tymczasem jedyne co widać w KRS to wpis komorniczy o braku możliwości ściągnięcia długów. Takie działanie Pana Wojciecha nie predystynuje go do tego typu funkcji. warto rzucić okiem na email reservations@atelieramaro.pl i odpowiedzieć na emaile lub po prostu zwrócić ludziom po 400-500zł. A tak będzie wstyd, gdy przy każdej informacji o Panu pojawią się takie komentarze.
odpowiedź