SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojtek Sokół w nowej kampanii Samsunga. Promuje możliwości Galaxy S20 Ultra

Raper Wojtek Sokół występuje w nowej kampanii przygotowanej przez koncern Samsung. Reklamy emitowane na YouTube i Facebooku mają promować fotograficzne możliwości smartfona Galaxy S20 Ultra.

Wojtek Sokół to popularny na polskiej scenie muzycznej raper. W ciągu ostatnich 20 lat wydał 8 albumów hip-hopowych, które uzyskały status wydawnictw platynowych. Sokół jest także dziennikarzem radiowym oraz przedsiębiorcą - założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.

Od czerwca br. Wojtek Sokół wystartował z wydawnictwem literackim Wydałem. Jego nakładem wydał m.in. debiutancką powieść, która na rynek trafiła 15 czerwca.

Sokół w nowej kampanii Samsunga

Jesienią 2019 r. Wojtek Sokół został ambasadorem marki Samsung i częścią kampanii marketingowej dla serii Galaxy Note 10. Teraz z kolei poinformowano że muzyk występuje w nowej kampanii reklamowej Zmień Spojrzenie.

Czytaj także: 20-proc. spadek sprzedaży smartfonów w I kw. Samsung liderem, tylko Xiaomi w górę

Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem w nowej akcji reklamowej zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra, smartfona wprowadzonego na rynek w lutym br.

Według Samsunga możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii odbiorca ma spojrzeć na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że wciągające narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem.

W kampanii funkcje Galaxy S20 Ultra zostaną połączone ze znakami firmowymi Wojtka Sokoła, za które ceni go zarówno branża, jak i fani – autentycznością, kreatywnością i talentem do tworzenia narracji.

Efektem współpracy będą m.in. 3 historie które Sokół, jako narrator, spuentuje w charakterystyczny dla siebie sposób. Materiały będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych marki: na kanale YouTube oraz na fanpage’u firmy na Facebooku. Pierwszy film jest już dostępny.

 

- Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać - zaznacza Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska. - Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20.

Czytaj także: iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem w I kwartale 2020 r. (TOP 10)

Kampania Zmień Spojrzenie z udziałem Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

 

Dołącz do dyskusji: Wojtek Sokół w nowej kampanii Samsunga. Promuje możliwości Galaxy S20 Ultra

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzybno
Nie gniewajcie się, ale mnie ten gość odstraszył od Note. Wziąłem starszą wersję. Proszę, nie bierzcie go do S20 (Ultra, Note niech sobie będą, mam je gdzieś, za duże), bo naprawdę zmienicie mogę plany zakupowe. Dziękuję.
0 0
odpowiedź
User
Wojtek Kura
Spojrzenie raczej takie bardziej puste.
0 0
odpowiedź