SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaż ofertę abonamentową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Lubię to - linked by Isobar, Mindshare Polska i iProspect.

Kampania podkreśla, że oferta abonamentowa Virgin Mobile daje użytkownikom możliwość wybierania wariantów cenowych poszczególnych usług: połączeń, wiadomości oraz internetu mobilnego. Taka oferta, pod nazwą #TakJakLubie, została właśnie wprowadzona do sprzedaży.

Reklamy z akcji pokazują różne sytuacje życiowe, w których ważna jest możliwość wyboru. W kampanii promowana oferta jest określana jako albonament. W jednym z ujęć spotu pojawia się starusza Gigababcia, która występowała w poprzednich reklamach Virgin Mobile.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Lubię to - linked by Isobar, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare Polska i iProspect.

Dołącz do dyskusji: Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl