"Wonderful world" w kampanii Renomy
Pod hasłem "Wonderful world" trwa kampania reklamowa domuhandlowego Renoma. Akcja podkreśla elegancki charakter tegomiejsca.
Kampania pod hasłem "Wonderful world" reklamuje wrocławski domhandlowy Renoma, który zostanie ponownie otwarty 25 kwietnia.Przekaz akcji przedstawia modelki w magicznych kreacjach, co mapodkreślać elegancki i elitarny charakter tego miejsca. Ponadto wramach działań do gazet dołączane są inserty w postaci pocztówekpokazujące historię budynku, w którym mieści się Renoma. Kampaniajest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 - 50lat i z wyższym wykształceniem.
Działanie reklamowe od początku kwietnia są prowadzone w prasie(wrocławskie wydanie Gazety Wyborczej, Gazeta Wrocławska, Metro,Dziennik, Avanti, Hot Moda & Shopping), radiu (Roxy FM Wrocław,Złote Przeboje Kolor Wrocław, PR Wrocław, RAM Wrocław) oraz naoutdoorze (nośniki we Wrocławiu). Kreację kampanii - zaplanowanejdo końca maja - przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Media On.
Dołącz do dyskusji: "Wonderful world" w kampanii Renomy