SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Wprost” zawiesił uczestnictwo w Polskich Badaniach Czytelnictwa

Wyniki czytelnictwa tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) od lipca br. nie są prezentowane w ramach analiz dostarczanych przez Polskie Badania Czytelnictwa. Wydawca zawiesił bowiem korzystanie z tych badań i zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z nich.

- Biuro reklamy PMPG testowo zawiesiło korzystanie z badania prowadzonego przez PBC. Ze względów regulaminowych będziemy jednak objęci nim do końca roku 2013 i dane będą niebawem dostępne w systemie - mówi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager Platformy Mediowej Point Group, właściciela AWR “Wprost”.

Wydawca tygodnika analizuje obecnie, czy pozostać w PBC w 2014 roku z uwagi - jak wyjaśnia Pawłowska-Pojawa - “na coraz mniejsze korelacje decyzji jego partnerów handlowych z danymi zawartymi w relatywnie kosztownym badaniu”. - Poza czynnikiem kosztowym decydująca dla nas jest kwestia użyteczności badania, w tym fakt, czy w sposób wystarczający oddaje ono wiarygodnie czytelnictwo wersji elektronicznych (wydań cyfrowych), które w gruncie rzeczy każdy z wydawców jest w stanie analizować samodzielnie - mówi nam PR manager PMPG.

Badaniem prowadzonym przez PBC nie jest objęty drugi tygodnik należący do PMPG - “Do Rzeczy”, wydawany przez spółkę zależną Orle Pióro.

Z danych PBC wynika, że w I półroczu br. czytelnictwo “Wprost” wynosiło 6,12 proc., co dawało temu tytułowi drugie miejsce wśród tygodników opinii za “Newsweekiem” (8,47 proc.), a przed “Polityką” (5,38 proc., więcej na ten temat).

Dane ZKDP pokazują, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Wprost” w sierpniu br. wyniosła 60 981 egz. (dowiedz się więcej).

 

Dołącz do dyskusji: “Wprost” zawiesił uczestnictwo w Polskich Badaniach Czytelnictwa

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rob
Miało im wszystko spadać a na giełdzie kolejny dzień mocno rosną i coraz lepsze dane. Paradoks.
0 0
odpowiedź
User
Ania
Tez mi sensacja i wielki temat. Tabloidyzujecie wirtualnemedia?
0 0
odpowiedź
User
ekspert
Aniu powinnaś się leczyć

na głowę już nic nie pomoże, ale może chociaż na nogę
0 0
odpowiedź