„Wskaż swój cel” w kampanii nowego Suzuki SX4 S-Cross (wideo)
W najważniejszych kanałach komunikacji trwa kampania reklamująca nową wersję samochodu Suzuki SX4 S-Cross. Akcja, przygotowana przez firmy Communication Unlimited i Value Media, jest prowadzona pod hasłem „Wskaż swój cel”.
Reklamy podkreślają, że Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych i chcących poszerzać swoje horyzonty, nowoczesne, funkcjonalne i bezpieczne.
Kampania jest prowadzona od 12 września i potrwa do końca bieżącego miesiąca. Obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), radio, internet (m.in. social media), kina oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Wskaż swój cel” w kampanii nowego Suzuki SX4 S-Cross (wideo)