Wybór partnerów do jesienno-zimowej kampanii Neonet SA
Neonet SA rozstrzygnęła przetargi na wykonawców planowanej na czwarty kwartał tego roku kampanii wizerunkowej.
Przetarg na dom mediowy wygrała firma Intermedia z Krakowa. Wybrany dom produkcyjny to Redit z Krakowa. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Dynamo z Wrocławia (kontynuacja wcześniejszej współpracy).
Kampania Neonet oparta będzie o spoty sponsorskie emitowane w pasmach wysokiej oglądalności w TVP1, TVP2 oraz Polsacie w okresie październik-grudzień 2005.
Dodatkowo planowana jest także kampania radiowa w okresie listopad-grudzień 2005 w Radiu Zet i 44 lokalnych stacjach radiowych. Będzie ona uzupełnieniem sponsoringu telewizyjnego.
Kampania obejmie swoim zasięgiem 80% grupy docelowej Neonet SA.
"Planowana kampania zakłada dotarcie do szerokiego grona odbiorców i przyczynienie się do wzrostu liczby osób odwiedzających sklepy Neonet w najlepszym sezonie sprzedaży produktów RTV i AGD. Dodatkowo prowadzić będziemy nasze stałe działania promocyjne, do których przyzwyczailiśmy już naszych klientów, takie jak dystrybucja gazetek Neonet informujących o promocjach, reklama zewnętrzna i lokalne promocje wspierające sprzedaż." - mówi Robert Kamiński, Wiceprezes Zarządu, odpowiedzialny m.in. za sprawy związane z marketingiem.
Dołącz do dyskusji: Wybór partnerów do jesienno-zimowej kampanii Neonet SA