„Wypłacaj euro po dobrym kursie” w kampanii bankomatów Euronet
Sieć Euronet Polska zaczęła kampanię zachęcającą to wypłacania euro z bankomatów. Akcję przygotowały i realizują agencje San Markos i Havas PR Warsaw oraz dom mediowy Star Media.
Wypłata euro została na razie udostępniona w 220 bankomatach Euronetu na terenie Warszawy, a do końca br. zostanie wprowadzona w 400 bankomatach w całej Polsce. - Kurs wypłaty jest jednolity we wszystkich bankomatach. Klient może wypłacić podczas jednej transakcji minimum 50 euro oraz wielokrotność tej kwoty do 2000 euro. Co ważne, z usługi może skorzystać każdy, kto posiada kartę wydaną w Polsce do rachunku w złotych - tłumaczy Paweł Trocki, senior sales manager w Euronet Polska.
Wypłaty realizowane są przez Euronet 360 Finance Limited (E360F) z siedzibą w Londynie. Nie są za to pobierane żadne opłaty.
Kampania reklamująca tę usługę przebiega pod hasłem „Wypłacaj euro po dobrym kursie prosto z bankomatu Euronet”. Akcja - rozpoczęta 12 lipca, a zaplanowana do końca sierpnia - jest skierowana do mieszkańców Warszawy i obejmuje internet (reklamy w Google i na Facebooku), outdoor (reklamy LCD w metrze i autobusach, citylighty na przystankach) oraz same bankomaty Euronetu (reklamy na ekranach, nadstawki reklamowe i naklejki na maszynach).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja San Markos, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media, a działania PR prowadzi agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Wypłacaj euro po dobrym kursie” w kampanii bankomatów Euronet