Wzbogacona "Pani Domu"
8 listopada ukaże się zmieniony tygodnik "Pani Domu"
Od najbliższego wydania Pani Domu - na rynku 8 listopada - do każdego numeru dołączany będzie nowy, 32-stronicowy suplement "ABC Pani Domu". Dzięki niemu podstawowa objętość Pani Domu, w wersji bez dodatku promocyjnego, będzie blisko dwukrotnie większa od objętości tytułów konkurencyjnych.
- "ABC Pani Domu" jest dodatkiem przygotowanym na najwyższym poziomie merytorycznym i graficznym - mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy segmentu kobiecego i segmentu młodzieżowego Axel Springer Polska. Dodatek ma wyróżniający się format - większy od podstawowego grzbietu Pani Domu. Jest drukowany na wysokiej jakości włoskim papierze, nie stosowanym dotąd w Polsce, w technice rotograwiurowej.
Każde wydanie "ABC Pani Domu" będzie poświęcone innej tematyce. Pierwszy numer to kompendium wiedzy o medycynie naturalnej. Cena "Pani Domu" bez gadżetu wzrośnie o 30 groszy do 2,90 zł. Wzbogacony tygodnik wesprze kampania w TV, radio, prasie i punktach sprzedaży.
Pani Domu jest liderem pod względem czytelnictwa wśród wszystkich pism kobiecych*. Jest również jednym z niewielu tytułów w swoim segmencie odnotowującym stały wzrost przychodów reklamowych**.
*Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, październik 03 - wrzesień 04, wszyscy N=36 216; kobiety n=18 704
** Źródło: Expert Monitor, I-IX. 2003 vs I-IX. 2004, reklama standardowa
Dołącz do dyskusji: Wzbogacona "Pani Domu"