Z Bauera do ASP
Beata Orłowska w Axel Springer Polska
Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało, iż z dniem 1 lutego 2005 r. w strukturach marketingu wydawnictwa utworzone zostanie stanowisko Strategic Media Manager, które obejmie Beata Orłowska. Będzie ona odpowiedzialna za zarządzanie budżetami mediowymi tytułów oraz współpracę z domami mediowymi.
Beata Orłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w obszarze mediów. Pracowała w agencjach DMB&B, Impact Media, Euro RSCG, a przez ostatnie 3,5 roku w wydawnictwie Bauer.
Beata Orłowska będzie współpracowała przede wszystkim z Dyrektorem Działu Promocji Faktu, Ewą Kamińską-Lampart oraz Dyrektorem Działu Promocji Magazynów, Jackiem Wlazło, a także brand managerami poszczególnych tytułów. Jej bezpośrednią przełożoną będzie Beata Mońka - Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Z Bauera do ASP