Z Media&Marketing Polska do Publicis
Piotr Ruszak marketing managerem Publicis Groupe Media.
Piotr Ruszak, dotychczas zastępca redaktora prowadzącego tygodnika 'Media&Marketing Polska' objął nowo utworzone stanowisko marketing managera w strukturze Publicis Groupe Media (PGM), do której należą domy mediowe z grup ZenithOptimedia i Starcom Mediavest.
Ruszak będzie się zajmował public relations i komunikacją BtoB wszystkich agencji mediowych tworzących PGM: Zenithmedia, Optimedia, Equinox (ZenithOptimedia Group) oraz Starcom, Mediavest i Starlink (Starcom Mediavest Group). Do jego zadań będzie należało również organizowanie konferencji i nadzór nad nimi oraz przygotowywanie kampanii reklamowych agencji.
– Rynek domów mediowych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. Wiedza i jakość serwisu oraz poziom cen jakie oferują poszczególne agencje mają oczywiście kluczowe znaczenie dla rozwoju firm, ale w budowaniu i umacnianiu świadomości marek agencji takie narzędzia komunikacji jak public relations z wykorzystaniem mediów biznesowych czy organizacja konferencji zyskują na znaczeniu. Stąd decyzja o utworzeniu stanowiska marketing managera PGM i powierzeniu tej funkcji osobie, która od kilku lat z perspektywy dziennikarskiej zajmowała się rynkiem domów mediowych – powiedział Jakub Potrzebowski, CEO ZOG Poland.
Ruszak był związany z „Media&Marketing Polska” blisko sześć lat. Od 2004 r. jest również korespondentem brytyjskiego magazynu „Media&Marketing Europe”, wydawanego przez koncern Emap. Doświadczenie dziennikarskie zdobywał w Programie III Polskiego Radia, prowadził również warszawski oddział studia graficznego Pracownia. Ma 31 lat. Jest absolwentem Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium Komunikacja Społeczna i Media w Polskiej Akademii Nauk.
Dołącz do dyskusji: Z Media&Marketing Polska do Publicis