Żabka tnie usługi. Z czego już nie skorzystamy?
Sieć sklepów Żabka poinformowała klientów o planowanym zakończeniu niektórych wprowadzonych usług. Dotyczą m.in. płatności czy benefitów z aplikacji Żaapka. Kiedy zmiany wchodzą w życie? – Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania – przekazało w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabka Polska.
Na przestrzeni ostatnich lat w Żabce pojawiło się sporo nowych rozwiązań i funkcjonalności dla klientów – wystarczy wymienić usługi kurierskie, bezobsługowe sklepy czy aplikację mobilną Żaapka.
Zobacz: Żabka wykorzystała robota do dostawy zakupów
Koniec niektórych usług Żabki
Teraz sieć postanowiła zrezygnować z części oferowanych benefitów i usług.
Tylko do połowy czerwca ma działać usługa płatności Żabka Pay w aplikacji mobilnej. Firma wprowadziła ją na rynek w połowie 2020 r. W aplikacji Żappka klient musiał podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca. To pozwalała na płacenie w Żabkach bez konieczności posiadania karty czy gotówki. Żabka Pay zostanie wyłączona po 16 czerwca.
Zgodnie z informacjami rozsyłanymi do klientów, niebawem zniknąć ma między innymi funkcja przelewania punktów z aplikacji mobilnej – Żaapsów. Dotąd działało to tak, że na kupując z aplikacją, klient dostawał Żaapsy, które mógł wydać na produkty czy usługi w Żabce lub podzielić się nimi ze znajomymi. Jak podaje jednak detalista: „Funkcjonalność Przelewu Żappsów jest dostępna dla Uczestników w Aplikacji do dnia 31.07.2024 roku, a po upływie tego terminu zostanie zdezaktywowana”. Z końcem lipca zostaną zdezaktywowane także wszystkie aktywowane kupony w Żaapce.
„Pod nóż” idą także subskrypcje produktów – takich jak cola czy kawa. Żabka podaje, że z końcem czerwca subskrypcje przestaną być odnawiane. Tak więc nie skorzystamy już np. z Kawonamentu, który trafił do oferty Żabki jesienią 2022 roku. W grudniu ubiegłego roku sieć podniosła ceny abonamentów, najtańszy po podwyżce kosztuje 19,99 zł.
Z Żabki znikną także inne funkcjonalności i usługi:
• Żabu (gra mobilna w aplikacjimobilnej, wprowadzona w grudniu 2022 roku),
• Żappka Post (umożliwiająca śledzenie zamawianych paczek i ich odbiór w sklepach sieci),
• historia Żappsów (punktów zdobywanych za lojalność),
• zmianie ulegną też zasady wejścia do sklepów Nano
Nowy regulamin wchodzi w życie 27 maja tego roku.
Zobacz: Grupa Żabka z nową aplikacją do dostaw zakupów. Dwa sklepy online w jednym
Jak sieć wyjaśnia zmiany?
- Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania – przekazało w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabka Polska.
Żabka ma w Polsce przeszło 10 tysięcy sklepów oraz około 50 punktów bezobsługowych Żabka Nano.
Dołącz do dyskusji: Żabka tnie usługi. Z czego już nie skorzystamy?
Teraz widzę dalsze psucie idzie, a Żabka obok mnie ma trzeciego francyzobiorcę w ciągu 2 lat...