264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV
Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 264 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, począwszy od 4 września br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 21 września wyniosła 264 tys. osób, co przełożyło się na 2,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,16 proc. w grupie 16-49 i 3,75 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 18 września. Przyciągnął uwagę 317 tys. osób.
„Zakup w ciemno” wyraźnie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 5 do 22 września ub.r. stacja TTV w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.05 a 21.06 miała SHR% na poziomie odpowiednio 0,91 proc., 1,66 proc. i 1,54 proc.).
Dołącz do dyskusji: 264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV