"Zapraszam do siebie" - nowa kampania LG
Marka LG rozpoczęła niestandardową kampanię interaktywną "Zapraszam do siebie", która promuje lodówki LG Side by Side. Akcję realizują firmy K2 i Mindshare Polska.
Kampania w dużej mierze opiera się na multimedialnej stronie internetowej www.ZapraszamDoSiebie.pl, która umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanych video zaproszeń, pozwalających zaprosić przyjaciół na spotkanie. Na stronie dostępnych jest 18 rodzajów zaproszeń, a każde z nich ma inny charakter, w zależności od typu planowanego spotkania – są to m.in. impreza, kolacja, filmowy wieczór, męskie spotkanie i spotkanie w gronie przyjaciółek.
Aby stworzyć video zaproszenie, należy wybrać rodzaj imprezy, podać jej datę, miejsce oraz zaprosić znajomych, korzystając z Facebook Connect, e-maila lub kopiując i rozsyłając link.
Jednocześnie LG organizuje na Facebooku konkurs "Dobre spotkanie zasługuje na nagrodę". Aby wziąć w nim udział, należy zaplanować przyjęcie, wysłać swoje własne video zaproszenie, sfotografować imprezę, a potem wybrane ujęcia wgrać do aplikacji konkursowej w społecznościowym portalu.
Konkurs na Facebooku rozpoczął się 27 lipca i potrwa do 24 sierpnia. Co tydzień organizatorzy najlepszych imprez są nagradzani zakupami on-line w sklepie Alma24.pl. Zwycięzca wygrywa bon o wartości 1500 zł, a 5 wyróżnionych osób otrzymuje bony o wartości 200 zł.
Kampanię przygotowała agencja K2 i LG Electronics. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Współpraca między LG a K2 trwa od grudnia 2010 roku. Obecnie agencja realizuje też inne projekty dla tego Klienta – jednym z nich jest serwis www.3djaksiepatrzy.pl, promujący nowe telewizory LG Cinema 3D (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: "Zapraszam do siebie" - nowa kampania LG