SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem oryginalnych puszek – każda ze wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa. 

We wrześniu na półki sklepowe trafi pierwsza w historii marki limitowana edycja opakowań Królewskiego z wizerunkami zawodników Legii. Kolekcja ośmiu puszek „Królewski skład” powstała z myślą o warszawiakach i fanach klubu – na opakowaniach znaleźli się: Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosza Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek. Dodatkowo na puszkach umieszczone zostały również informacje o każdym z zawodników.

Królewskie od prawie 20 lat jest sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Współpraca w czerwcu br. została przedłużona na kolejne 3 lata. Wprowadzana właśnie na rynek limitowana edycja opakowań to kolejna już akcja marki przygotowana wspólnie z klubem.

– Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego – mówi Łukasz Dąbrowski, kierownik marki Królewskie. – Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników – dodaje Dąbrowski.

Limitowana edycja puszek otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży.

Puszki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.

Dołącz do dyskusji: Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
To jest żenada roku!
odpowiedź
User
Grupa
Żywic?! Ktoś to czyta po publikacji?
odpowiedź