„Zdrowie, energia, odwaga” w kampanii kosmetyków Perfecta Skin Drink
W internecie rozpoczęła się kampania reklamująca linię kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy Skin Drink marki Perfecta (należącej do Dax Cosmetics). Akcja, za której przygotowanie i realizację odpowiada agencja Facead, jest prowadzona pod hasłem „Zdrowie, energia, odwaga”.
Reklamy podkreślają energię, zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną jako wartości związane z kosmetykami Perfecta Skin Drink. Kampania jest skierowana głównie do kobiet w wieku 16-25 lat.
W ramach akcji reklamy są emitowane w serwisach ogólnych, młodzieżowych i kobiecych (m.in. interia.pl, gwiazdy.wp.pl, pudelek.pl, plotek.pl, plejada.pl, pomponik.pl, kozaczek.pl, kobieta.onet.pl, kobieta.wp.pl, polki.pl, wizaz.pl, styl.pl, womenshealth.pl), artykuły sponsorowane i działania PR na stronach cosmo.pl, zeberka.pl i party.pl oraz aktywności na Facebooku i Instagramie.
Ponadto uruchomiono stron Skindrink.pl z opisami produktów i wskazówkami, jak ich używać, oraz akcję „Podziel się z nami energią i odbierz swojego Skin Drinka!” (w jej ramach tysiąc osób, które jako pierwsze prześlą lub udostępnią zdjęcie lub animację GIF pokazujące energię, odwagę, radość i zdrowy tryb życia, otrzymają promowany kosmetyk).
Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz kreację reklam i realizację działań w social media odpowiada agencja marketingu internetowego Facead.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowie, energia, odwaga” w kampanii kosmetyków Perfecta Skin Drink