Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry
Nowa kampania Optimedia dla Vichy Laboratoires
Plakaty na uczelniach, mailing elektroniczny, nośniki wielkoformatowe, prasa i telewizja - to media zastosowane w najnowszej kampanii realizowanej przez Optimedia dla nowej serii dermokosmetyków Vichy - Normaderm, dystrybuowanych przez koncern L'Oreal Polska. Celem kampanii jest wsparcie wejścia produktu na rynek. Nowa gama produktów Normaderm Vichy składa się z kremu nawilżającego zwalczającego niedoskonałości skóry, toniku oczyszczającego i zwężającego pory, żelu głęboko oczyszczającego i sztyftu maskującego wysuszającego niedoskonałości skóry. Produkty będą dostępne tylko w aptekach. Kampania wystartowała na początku września, jest adresowana do kobiet w wieku 20-30 lat z niedoskonałościami skóry. Kampanię poprzedziła akcja skierowana do dystrybutorów. Wykorzystano w niej takie formy reklamowe, jak: ulotki, broszurki z próbkami, standy i monitory TV w aptekach. Całość kampanii łączy hasło reklamowe Vichy "Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry".
Emitowany w ramach kampanii telewizyjny spot reklamowy przedstawia młodą kobietę, której skóra rozpada się jak puzzle. Jako antidotum na niedoskonałości skóry przedstawiony jest produkt z serii normaderm, który przywraca ład jej komórkom. Spot można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.
Uzupełnieniem spotu telewizyjnego jest nawiązująca do jego treści reklama prasowa i outdoorowa. Optimedia wykupiły powierzchnie reklamowe w skierowanych do kobiet pismach: Claudia, Cosmopolitan, Gala, Glamour, Moda na Zdrowie, Naj, Newsweek, Olivia, Przyjaciółka, Twój Styl, Viva oraz Wysokie Obcasy.
Obecna kampania jest pierwszą realizowana dla Vichy, w której Optimedia użyła outdooru. Ma on formę nośników wielkoformatowych gwarantujących wysoką jakość ekspozycji. Outdoor pojawi się w 8 miastach Polski w październiku. Plakaty trafią także na eksponowane miejsca na uczelniach wyższych. Masowe kanały dotarcia do potencjalnych klientów uzupełni mailing elektroniczny oparty o bazy portali Onet.pl i o2.pl.
"Po produkty Normaderm sięgną głównie młodzi ludzie. Dla takiej grupy docelowej skutecznym medium dotarcia jest internet. Stosując mailing elektroniczny mamy pewność, że informacja bardzo precyzyjnie dotrze do interesującej nas grupy"- powiedziała Ania Milewska z Optimedia Poland.
Marka Vichy-Normaderm należy do lidera na rynku kosmetycznym - grupy L'Oreal. W marcu br. L'Oreal Polska- jeden z największych reklamodawców w kraju powierzył swój budżet reklamowy domowi mediowemu Optimedia. W ub. r. wydatki tego koncernu na reklamę w Polsce wyniosły, wg. notowań Expert Monitor, ok. 160 milionów złotych. Zakres usług Optimedia dla L'Oreal Polska dotyczy przede wszystkim planowania i kupowania czasu i powierzchni reklamowej, określanie strategii kampanii mediowych oraz analizy. Obsługa obejmuje m. in. takie marki, jak: Vichy Laboratoires, L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, Biotherm, Cacharel, Ralph Lauren,.
Optimedia to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Oprócz L'Oreal klientami Optimedia są lub były takie firmy, jak: Bank Pekao S.A., Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, British Airways, OBI, Ferrero, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.
Optimedia to także globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.
Dołącz do dyskusji: Zdrowie to podstawa. Zacznij od skóry