ZED Digital dla Maspex Wadowice
Grupa Maspex Wadowice, rozpoczęła współpracę z ZED Digital, departamentem grupy domów mediowych ZenithOptimedia, zajmującym się komunikacją w mediach interaktywnych.
ZED Digital, obok Zentropy Universal Interactive, jest odpowiedzialny za planowanie i zakup Internetu do wybranych kampanii reklamowych realizowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Obsługa pozostałych mediów Grupy od wiosny br. pozostaje w gestii domu mediowego Zenithmedia.
W czwartek w Internecie wystartowała pierwsza kampania realizowana przez ZED Digital dla marki Kubuś z portfolio Tymbarku. Opiera się ona na dwóch portalach zasięgowych: wp.pl i onet.pl, kilkunastu kontekstowych witrynach tematycznych oraz wyszukiwarce Google. Działania reklamowe wykorzystują takie formy reklamy internetowej jak: toplayer, billboard, brandmark i baner oraz sponsoring. Formy reklamowe do kampanii zostały przygotowane przez agencję interaktywną Zentropy Partners.
Wartość budżetu nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: ZED Digital dla Maspex Wadowice