SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt pod hasłem „Lato z Zenkiem”, której bohaterem jest piosenkarz disco polo Zenek Martyniuk. Akcję przygotowały agencje marketingowe Heart & Brain, Ideal, Gutenberg Networks i Hill + Knowlton Strategies.

W ramach kampanii Zenek Martyniuk będzie reklamował różne promocje dostępne w sklepach MediaMarkt. W pierwszym spocie zachęca do zakupów w tej sieci, wykonując piosenkę na melodię swojego hitu „Przez Twe oczy zielone”. Wcześniej emitowano już kilka spotów teaserowych.

- Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach - komentuje Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.

 

Obecnie reklamowana jest promocja „Z ekipą do 70 proc. taniej”, a ramach której przy zakupie kilku produktów przyznawany jest rabat na najtańszy: 20 proc. przy zakupie minimum dwóch produktów, 40 proc. przy trzech i 70 proc. przy czterech.

Promocja potrwa do 15 lipca.

Akcja reklamowa z udziałem Zenka Martyniuka obejmuje telewizję, radio i internet. Kreacją kampanii zajęła się agencja Heart & Brain, produkcją spotów - studio Ideal, a reklamy drukowane przygotowała agencja Gutenberg Networks. Za planowanie i zakup mediów oraz aktywności w internecie odpowiada dział planowania mediów MediaMarkt Polska, a za działania public relations - agencja Hill + Knowlton Strategies.

Przez ostatnie dwa lata, od rebrandingu sieci sklepów Saturn na MediaMarkt, w reklamach tej drugiej marki występowali komiksowi bohaterzy Tytus, Romek i A’Tomek.

Zenek Martyniuk kilka lat temu promował swój napój energetyczny Zenek Energy Drink, a na początku br. wziął udział w kampanii sklepów Arhelan.

Dołącz do dyskusji: Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

70 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Innego końca świata nie będzie...
odpowiedź
User
widz555
Na prawdę? Z powodu Zenka mam wydać kasę na elektronikę?
Skuteczniejsze byłoby, gdyby kasę dla celebryty przeznaczyli na ekstra przecenę.
odpowiedź
User
waalter
kompromitacja agencji, która to wymyśliła.
odpowiedź