SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zenith broni obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa, jak m.in. Tyskie, Żubr, Lech jest w trakcie przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy Zenith (Publicis Media).

fot. tvp fot. tvp

Firma potwierdziła nam informacje o trwającym postępowaniu, ale nie udziela informacji na temat szczegółów przetargu do czasu jego zakończenia. Terminu jego rozstrzygnięcia też nie podaje.

Obsługi mediowej tego producenta piwa broni dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media. Agencja ta pracuje dla KP od 2016 roku. Wtedy przejęła jej budżet od domu mediowego MEC (obecnie Wavemaker) należącego do GroupM (WPP).

Po I połowie br. Kompania Piwowarska była liderem wydatków reklamowych wśród producentów piwa. Z wydatkami w wysokości 156,3 mln zł wyprzedziła Grupę Żywiec (wg danych cennikowych Kantar Media).

Dołącz do dyskusji: Zenith broni obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl