„Zgaś diody” w kampanii Nivea Pure Effect (wideo)
W internecie pod hasłem „Zgaś diody” trwa kampania reklamowa kosmetyków Nivea Pure Effect. Akcję na zlecenie Nivea Polska przygotowały agencja Opcom i dom mediowy MEC.
Kampania Nivea Pure Effect, kosmetyków przeznaczonych do cery z niedoskonałościami, w lekki, żartobliwy sposób mówi o problemie zwalczania pryszczy, określanych w reklamach jako „diody”. Akcję rozpoczęła piosenka „Zgaś diody” wykonywana przez grupę V-Unit. Ponadto w serwisie i na facebookowym fanpage’u marki Nivea uruchomiono grę flashową z nagrodami. Jednocześnie reklamy displayowe są emitowane m.in. na portalach Onet, Gazeta.pl i Gadu-Gadu.pl.
Kampania potrwa do 17 czerwca. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja Opcom, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Zgaś diody” w kampanii Nivea Pure Effect (wideo)